Καλώς Ήλθατε!

Ο τίτλος αυτού του ιστολογίου είναι επίτηδες διαλεγμένος! Ξέρω πως ακούγεται σαν ‘’Η οδύσσεια ενός ξενιτεμένου’’! Αλλά η πρόθεση μου είναι διαφορετική, από τον προφανώς σατυρικό χαρακτήρα του. Εδώ πρόκειται να δημοσιευθούν διάφορες σκέψεις μου, που δημοσίευσα σχετικά με τα γεγονότα από την 25η Μαΐου και μετά, σε διάφορες ηλεκτρονικές σελίδες.

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Αποτελέσματα Εκλογών 2015: Νικητής η Αγανάκτηση, ενώ ακολουθεί το βόλεμα, και ύστερα η αμορφωσιά!

Η νίκη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είναι η νίκη της αγανάκτησης του λαού, τα ποσοστά της Ν.Δ. είναι οι ψηφοφόροι που υπέκυψαν στον φόβο, ενώ τα ποσοστά της Χ.Α. είναι η απόδειξη της κατώτατης παιδείας μας. Η νέα κυβέρνηση, ελπίζω να κάνει πράξη τις σοσιαλιστικές της ιδέες, διαφορετικά πιστεύω πως ο λαός θα ρίξει τα ποσοστά της απότομα, διότι δεν θα αντέξει άλλον ένα απατεώνα στην θέση της εξουσίας!

Αφού αποχώρησα από την σχολική αίθουσα, όπου άσκησα το εκλογικό μου δικαίωμα, είδα έναν παλιό γνωστό μου που τον χαιρέτησα. Κατάλαβα αμέσως πως ήταν ψηφοφόρος της Χ.Α. εφόσον προσπάθησε να με ψαρώσει το τι ψήφισα, γι’ αυτό και του φανέρωσα τη δυσαρέσκεια μου για τα ποσοστά του φασιστικού κόμματος. Αμέσως κατέβασε τα μούτρα, και μου είπε πως τους τα δίνει η αγανάκτηση του λαού!!! Ενώ προσπάθησα να επεκτείνω την κουβέντα, λέγοντας του πως η Χ.Α. είναι το πύον της πολιτικού συστήματος αυτού του τόπου, επεξηγώντας του, πως είναι το σκοτωμένο αίμα του λαού, τότε θέλησε να μου επισημάνει πως μόνο ο πυρήνας της Χ.Α. είναι ναζιστικός, ενώ οι ψηφοφόροι της είναι πραγματικοί εθνικιστές!!! Τότε αφού επιβεβαίωσα τις υποψίες μου, με τα όσα μου είπε, του τόνισα την αμορφωσιά και την άγνοια των ψηφοφόρων της Χ.Α. και αποχώρησα δυσαρεστημένος που και εκείνος, τάζεται υπέρ τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου