Καλώς Ήλθατε!

Ο τίτλος αυτού του ιστολογίου είναι επίτηδες διαλεγμένος! Ξέρω πως ακούγεται σαν ‘’Η οδύσσεια ενός ξενιτεμένου’’! Αλλά η πρόθεση μου είναι διαφορετική, από τον προφανώς σατυρικό χαρακτήρα του. Εδώ πρόκειται να δημοσιευθούν διάφορες σκέψεις μου, που δημοσίευσα σχετικά με τα γεγονότα από την 25η Μαΐου και μετά, σε διάφορες ηλεκτρονικές σελίδες.

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Τι σημαίνει ψηφίζω, στην Ελλάδα του σήμερα;

Ψηφίζω σημαίνει πως υποστηρίζω το καθεστώς! Υποστηρίζω έστω και εν αγνοία μου, την ΕΠΙΒΙΩΣΗ των δοσίλογων και των ραγιάδων! Σημαίνει πως η ΟΡΓΗ μου, με κατευθύνει σε λάθος αποφάσεις, για οποιοδήποτε αντισυνταγματικό κόμμα, πρόκειται να υποστηρίξω. Σημαίνει πως είμαι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ, διότι υποστηρίζω ένα σύστημα που βασίζεται αποκλειστικά στην ελίτ, και τα οικονομικά της συμφέροντα. Σημαίνει πως δέχομαι την ΗΤΤΑ μου, επειδή αποδέχομαι τους νόμους τους. Σημαίνει πως δεν θέλω πραγματικά να ΠΑΨΟΥΝ να υπάρχουν, κάμερες παρακολούθησης, κανάλια που συνεχώς προπαγανδίζουν τα πλήθη, ΑΧΡΗΣΤΟΙ άνθρωποι, που βολεύουν το κατεστημένο. Σημαίνει πως επιμένω σε μια ΟΥΤΟΠΙΚΗ δημοκρατική κοινωνία, ενώ γύρω μου όλα καταρρέουν. Σημαίνει πως ΦΟΒΑΜΑΙ να αλλάξω το καθετί, και πως αρκούμαι σε μια μίζερη ζωή, γεμάτη ανούσιες έννοιες. Σημαίνει πως δεν γνωρίζω και πως δειλιάζω ΜΠΡΟΣΤΑ στη γνώση του πραγματικού μου εαυτού, πως ΥΙΟΘΕΤΩ ταμπέλες, ονόματα, συμφέροντα. Σημαίνει πως έχουμε ακόμα ΠΙΣΤΗ σε ψεύτικες αξίες και δουλικά ιδανικά, τα οποία χρησιμοποιεί το ΣΥΣΤΗΜΑ, για να χειραγωγεί αποτελεσματικότερα τα πλήθη, για να διαχωρίζει τις συνειδήσεις τους, και να τους φέρνει όλους, εναντίων όλων!
          Το σύστημα ξέρει πώς να διαχωρίζει τα πλήθη! Του βάζει τόσες πολλές ιδέες στο μυαλό του (π.χ. πολιτικές, θρησκευτικές) ώστε να του προκαλεί σύγχυση, και να μην του επιτρέπει να σκεφτεί καθαρά. ΟΧΙ στην ανθρωπότητα που επιμένει να μένει πίσω! ΟΧΙ στον εξευτελιστικό αποπροσανατολισμό, εξαιτίας της απαίδευτης κουλτούρας μας, της αμορφωσιάς μας, και της ταπεινής κοινότυπης ζωούλας μας! ΟΧΙ στην ταπείνωση των ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ δικαιωμάτων! ΟΧΙ στην παραζάλη του υπερκαταναλωτικού μας τρόπου ζωής, που συμβάλει στη γιγάντωση του ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ τέρατος, και συνεπώς στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του δημοκρατικού πολιτεύματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου